måndag 19 juli 2010

Uterummet, mer bad, och mina grimaser!

Såg en HEL film igår, "Irene Huss-Den krossade tanghästen" som vi lånat av min bror och hans tjej.
Har inte sovit sådär jättebra inatt trots att lillan bara ätit en gång, blev knas igårkväll så vi somnade inte förrän framåt 23.30, Tiril kunde inte komma till ro. Och efter amningen inatt låg hon och hostade länge innan hon kunde somna. =(
Det här fotot har jag tagit nu på morgonen, uterumsbygget går långsamt framåt...Men det går iallafall framåt! =) Kiron sa nästan direkt när vi vaknat att han ville jag skulle fylla poolen så han fick leka med vatten, han är ett litet blötdjur i sommar! Men än så länge känns luften lite för kall för det, men senare idag så..
Efter lite bygge och allmän slappning ute igår så for vi och badade på en "ny" badplats, hmm...näset nånting. Trevlig liten badplats med rutschkana och bryggor. Som vanligt var det mest herrarna Magnusson som befann sig i vattnet....
Jag och lillan låg och läste och kikade på det här....
Här får ni två grimaser från mig, haha ena "kisar mot solen", och den andra "oj vad kallt!"...Hehe!
När vi såg film tog M en lättöl...Tiril tycker precis som sin storebror att ölburkar är jättefina och vill gärna känna (och smaka om hon fick!)! =)
Hittade Räsers svans, den var oxå rolig att känna på...
Ha en bra dag!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Gud vad kul med ett uterum!! jag vill oxå ha!

Haha..jag ser precis oxå ut sådär när jag badar!! =)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...