onsdag 5 maj 2010

Härlig hobby, gymbilder och shoppat!

Ja, Kiron är på dagis, lillan sover under gymmet och här sitter jag...Ska strax stänga ner för att sy litegrann. Hann sy lite igår också och jag känner hur glad jag blir av det!! =) Vilken underbar hobby det är!

Inatt har vi sovit bra, Tiril har ätit 2 gånger. =) Vi fortsätter testa med ersättning och se om hon vill ha snart, kan ju förhoppningsvis kombinera och bara byta ut nåt mål då o då , eller komplettera nåt mål.
Idag har lillan GRÖNT! Bambibody och MOLO-byxor... Vad tycker ni, ser hon ut som en kille? Haha upptäckt att de flesta bilderna på henne är tagna på lekfilten under gymmet...men jag är glad att hon gillar sitt gym! Igår eftermiddag fick vi besök av Ia med barnen, blev lite bråk, är nog 50/50 om det ska gå bra eller bli grin när vi träffas. Verkar som om det oftast går bättre hemma hos dem, tycker jag, som att Kiron är lugnare när han inte är i sin hem-miljö.

Iallafall, Ia har tipsat mig om fina toppar från H&M, så när vi ätit middag igår ilade vi ner på stan så fick jag springa in och köpa 2 st! Jippi, har så svårt att hitta nåt fint att ta på mig, sköna var de oxå, och 99 kr st! Tack för tipset, Ia !
Imorgon ska vi på BVC igen, spännande med vägning och mätning. Får se om hon ökat bra och fått till sig all näring hon krävt.
Har shoppat till henne oxå, Freshmilk har rea på sin webshop nu och jag kunde inte motstå denna från Småfolk, 99 kr den med! Nu ska jag göra nåt annat, ha det! Och påminner igen, tävlingen går ut ikväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt att du får sy igen, bra för humöret kan jag tänka mig=).

jättefina kläder du köpt både till dig o Tiril.

jag tycker Tiril passar bra i grönt. lite pojkaktig kanske hon hade sett ut om man inte vetat att det är en flicka om du förstår vad jag menar;-). jättesöt är hon iaf!!


kram på er!!

Ulrika sa...

Hejsan

Skrev förut men så fick jag nåt knas med datan Hoppas att det nu ska funka. Hoppas att ni haft en härlig dag! Tiril är så himla sööt, tycker inte att hon liknar en pojke. Utan ser ut som en prinssesa. Vilken fin bodys hon har på sig. Åh vad kul att du hunnit sy lite, du är såå himla duktig. och vilka fina tröjor du hittat på HM. Måste kika i fall de finns här i vår butik.

Må så gott!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...