onsdag 12 maj 2010

Hon är då bara för söt!!! Filmat Tiril...=)

Eller hur?! =) Stora tjejen, snart sitter man själv! Igår badade goskruttan för första gången helt utan gråt!! Framsteg! =) Kanske jag som haft för kallt vatten tidigare, haha! =)
Kiron är på dagis, och jag har haft besök av Ia nu på morgonen, vi har druckit kaffe och babblat en massa, bebisnamn bla...=) Ska bli kul att se vad det är för en filur där inne i hennes mage, och att välkomna filuren till vårt lilla gäng! Ia är sjukskriven nu ett tag framöver, kanske till bebisen kommer...
Tiril tog sovmorgon till 10 då vi väckte henne, haha, så Ia skulle få träffa henne nåt innan hon for. Vi har sovit så gott inatt, 5 timmar i sträck och sen 3...=)
Tiril har idag den fina dressen hon fick av Ias mamma Irene och Stickan! Ojoj, första gången hon använder den och den sitter precis, strax för liten, hon växer för fort!!

Nu ska jag se om jag hinner sy lite, sedan idag kommer mina föräldrar på besök.
M jobbar imorgon också fast det är röd dag, men han har bytt så han ska vara ledig på fredag istället.
Såna här små glädjetjut ligger hon och ger ifrån sig hela tiden...Kan tyvärr inte lägga upp nån längre film.

3 kommentarer:

Maria sa...

Sötnosen! Man blir lite bebissjuk! Men inga fler här nu....det är stop! =)

Anonym sa...

oj vilken stor tjej hon blivit!! så söt hon är, man längtar ju tills Linn ler så där mot en och ger små glädjetjut=).

så härligt att ni får sova lite bättre nu också, gör ju mycket för kropp o själ.

kram på dig!!

Tova sa...

Haha vilka söta små ljud!

Och ja, visst är det hemskt med morden... man undrar ju verkligen om det är nån man känner till.... :/ och den där misstänkte 21-åringen skulle ju kunnat gått i min klass eller nåt, hu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...