måndag 17 maj 2010

Måndag igen!

=) Så var det måndag och en ny vecka igen! Verkar bli rätt varmt idag, vi får se om vi kan vara ute en del, lillan är inte så nöjd alla gånger så det kan vara lite svårt (Kiron håller sig ju inte alltid på gården...=() Men om det går ska vi vara ute.
Igår var Kiron ute i stort sett hela dagen, först med pappa... sen tog vi en promenad (en kort en för lillan var inte nöjd i vagnen, så jag fick skynda hem och amma och vyssja så hon somnade en stund i min famn). Hon verkar ha fått svårare att somna på dagen?
Och sen var han ute med mig när jag rensade rabatterna och krattade lite. Pappa M lagade lax o potatis till middag...MMM! Så det var en ganska trött pojke här hemma på kvällen.
Tiril sovit lite halvdåligt inatt också, vi har börjat få så varmt i vårt sovrum igen så det är kanske därför, eller så har hon en tillväxtperiod och behöver öka på maten igen.
Idag ska jag först väga paket och maila Tradera-vinnare, några auktioner gick ut igår. Kiron har nyss vaknat och ser Bompa...
Dagens middag är enklast möjliga, makaroner och korv!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt nu när det börjar bli fint väder=). Linn är inte heller alltid så nöjd i vagnen, annars hade man ju kunnat vara ute mycket mer. hoppas ni får en bra dag!!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...