tisdag 25 maj 2010

Svårt att stänga av "att-göra" listor!

Fortfarande sjukt här. Inatt har vi fått ge näsdroppar så lillan har kunnat äta, stackarn varit mycket täppt och slemmig. Och hon har bara ätit från ett bröst varje gång, annars brukar hon alltid äta från båda. Hon sov till 10.45 idag! Ojoj lilla sjukling. Men då hade hon ätit vid 7.45.
M har åkt iväg för att köpa mer näsdroppar till Tiril, helt slut.
Vad ospännande livet är när man är sjuk, och jag blir så frustrerad för jag har alltid huvudet fullt av "måste göra det och måste göra det...", går lixom inte att stänga av, fast jag inte orkar göra det och det. Har huvudet fullt av listor att jobba av. Men idag SKA jag iallafall ta itu med nåt viktigt, jag måste boka dopet!
Hoppas ni mår bättre än jag, kram!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...