fredag 21 april 2017

Ny frisyr!

Hellu! 
I tisdags var jag hårmodell åt Ia igen, hon hade ett prov på salongen som hon satte med bravur. ;) Det syns inte så mycket här på bilderna men jag har lite ljusare i  håret, jämnare färg och minst en decimeter kortare och mer, över hela huvudet, uppklippt! Känns jätteskönt! Supernöjd! 
 Jag och Mattias sov en natt på hotell natten till min födelsedag, sen har vi varit i stugan och nu är vi hemma igen och mer besök väntar imorgon. Men jag måste få tid att lägga in bilderna från våra fina dagar, börjar iallafall med håret. ;) Kram och ha det gott! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Jättefin blev frisyren, verkligen! Kul med ny frisyr. Skulle verkligen behöva gör nåt åt mitt barr..
Härligt med hotellvistelse. Vi sov som stockar på morgonen både maken och jag nu på våran hotellnatt när det inte fanns morgonpigga barn med 😊 kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...