torsdag 27 april 2017

Grattat Molly och nostalgifilm.

 Hej hej! En ledig dag har flugit förbi...Mest plugg, och jag har också lärt mig meka lite med tvättmaskniner ;) och joggat för första gången på typ 8 år kanske!? =P Gjorde det där Cooper-testet till skolan... ;)

Sen ikväll var vi till Fahléns och grattade Molly som fyller hela 12 år! 
Kollat in lite fler av Ias fina tavlor. 

Lilltjejen Mollsan, jag minns när hon var så här liten!! 


Svårt att få med ungarna hem sen, haha båda ville sova kvar där. ;) 

Tiril tidigare idag, några av grupperna från skolan har fått hälsa på på mitt jobb idag, men inte Tiril och Kirons grupp (de är i samma grupp på temat) men de ska få gå dit en annan dag! 
Tiril fick en massa Lego av Molly som gjort om sitt rum nu, så mycket fint!! Kul när inte Tiril hade så mycket Lego sen tidigare, helt plötsligt har hon flera fina set. 

Denna bild är inte från idag, utan från igår då jag betalade räkningarna...men sitter just nu också och tar mig ett glas vin, lite mys såhär innan jobbhelgen! 

Vi ser klassiker som jag pratat om att jag vill se om länge... "Top Gun"! Behövde bara höra introt så fattade jag vilken film M snokat upp... (vi har den faktiskt på DVD)... Varför görs inte filmer som på 80-talet längre!? Tom Cruise var en gång riktigt het, minns det nu! ;P

Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...