onsdag 5 april 2017

Lite nere och 17-årspresent till maken!

Hej hej! 
Lite nere ikväll, en emotionellt jobbig dag på jobbet. Sånt man aldrig riktigt vänjer sig vi hur många år man än jobbar och tur är väl ändå det tack och lov. Förutom det så sover jag också så dåligt på nätterna just nu, fångat nån bacill på jobbet så har taggtråd i halsen och speciellt på natten kliar det så jag blir rent vansinnig, väcker mig med hosta när jag lyckats somna till.
Jag har faktiskt tagit ett glas vin och jag och Mattias har sett på lite "New Girl" för att pigga upp mig, så det känns lite bättre.  Men nuu blir det strax hopp i säng och hoppas jag får sova! Imorgon delat! 

I lördags firade jag och Mattias ju 17 år! Jag hann inte riktigt klart presenten till dess så han fick den nån dag sent. Han fick en "LoveJar", dvs. en burk fylld med 365 lappar, en för varje dag i ett år. De gröna innehåller minnen tillsammans, de rosa anledningar till att jag älskar honom, och de vita "dagens låt" som han ska lyssna på på Spotify. Meningen är att han ska ta en lapp varje morgon och få en bra start på dagen. ;) En rolig present att göra och uppskattad, och den räcker ju länge! Hoppas att hans år blir fint! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...