söndag 11 december 2011

Fick blogga om nåt annat, fullbokad dag och söta bebisen!


Hej på er!
Jag är lite sur, hade tänkt blogga lite om vår julinredning, men mojängen som man använder för att föra över bilderna från minneskort till dator har kajkat...så det får vara, hoppas att M hinner köpa ny imorgon. "Åååå typiskt!" som Nalle Puh  säger....
Haft en härlig dag iallfall, hann inte med pepparkaksbak, men vi har varit på julmarknad på Murberget, alltid mysigt! Sen var vi till familjen Fahlén och firade Daniel i efterskott, alltid trevligt det med! Irrat runt lite för att svänga förbi folk som jag köpt grejer av på facebook (med i köp och sälj-grupper Härnösand på fb, ett bra tips!;)), sen har vi också handlat, rensat gammalt pynt, käkat tacos, badat barn, sett julkalender och sen sett Transformers 3-Dark of the Moon. (2 timmar 28 min!) =)
Den var minst lika actionfylld som sina föregångare, och sevärd.
Men nu är jag trött och tänker krypa till kojs! Vi hörs. Slänger in en bild på min söta brorson som jag längtar efter att få träffa snart!

2 kommentarer:

Malin & Kelly sa...

Jag har en minneskortsmojäng som jag aldrig använder, om du vill ha?
Hoppas dagarna går lättare nu sen din fina katt gått bort. Jag vet precis hur det känns. Men du har kanske läst det också. Sorgen är obeskrivlig.

Maria sa...

Åh vilken sötnos! :)

Attans att du inte kunde föra över korten..alltid kul att titta hur det ser ut hos andra! :) Vi har lite planer på att gra om här hemm under vintern och våren...får se hur det blir när det är klart, jag om någon älskar före och efterbilder! :))

Ja Transfomers har man ju sett nu cirka 100 ggr...alla 3 då sonen inte kollar på annat just nu! ;)
Men de är bra!

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...