tisdag 13 december 2011

Vi komma, vi komma från pepparkakeland....


Ja, tänk att det bara är 11 nätter kvar till jul nu! Herregud vad jag blir stressad när jag tänker på det så....Sov inte så mycket inatt, men upp kom vi och i tid också. =)
 Här sötaste pepparkaksgumman ever!
Och sötaste pepparkaksgubben ever!
Inmarsch.. eftersom alla avdelningar lussar tillsammans håller vi till ute.  
Var så fin skönsång i olika höga stämmor...jag blir alltid så rörd av Luciasång, fylls av en bubblig känsla i bröstet, haha! =)
Tiril är fundersam, men satt så fint så.
Sen var det Luciafika på respektive avdelning, men vi fikade alla på Kirons. Sen rushade M till jobbet och jag gick hem och fick lite sysslor avklarade. Bla. sytt klart alla julklänningar och kjolar, lägger ut dem på Tradera nu, kika här.
Efter maten så bakade vi pepparkakor. Gick fint, men Tiril ville mest bara smaka degen, hehe. Kiron bakade tjocka goda pepparkakor.
Lägger ut Tradera-auktioner nu, men fy vad jag är trött, blev mycket lite sömn inatt. Slänger mig i säng så snart jag är klar!!!! Imorgon bloggar jag nog om julinredningen...=)

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilka söta pepparkakor! Och då menar jag barnen! Haha!

Ni verkar ha haft en mysig Lucia!

Kram

solokatt76 sa...

Ja det var härliga pepparkakor, både dom med armar och ben och dom utan ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...