söndag 14 augusti 2011

Solig sista semesterhelg!

Japp, så var Ms semester slut... Ikväll ska vi se "BECK-Levande Begravd", han har bara åkt och hämtat posten hos min bror....=)

Vi fick en riktigt varm helg, helt underbart med tanke på temperaturen den senaste veckan, i stugan iallafall!! Jag har som vanligt svårare att koppla av hemma, känner att jag måste göra dittan och dattan, men har försökt slappa iallafall...Idag mer än igår, nästan bara läst hela dagen, förutom när jag pausat (för mycket sol) och börjat sorteringen av Kirons vinterkläder, och lite annat.


Barnen har befunnit sig i poolen stor del av dagen. =) Syns att båda dragit iväg på längden i sommar, förresten! Här lite race...

Igår, på promenad...Söta tjejen överlycklig över att få gå själv. Ärvda skor efter kusinerna. Precis rensat bort en stor del av hennes skor, tagit fram 21-22, tror hon hoppade över 20 helt och hållet... Och snart 21 oxå, synd, jag hade hoppats att hon skulle kunna ha Kirons KAVAT-stövlar i stl 21 i vinter....=(.
Och Kiron vill bara cykla, och poängterar ofta att han är en stor kille...=)



Nej nu ska vi se film, får se om man kommer i säng i tid ikväll, kliva upp tidigare nu, inskolning på tisdag, och sen börjar jag ju själv jobba nästa vecka!!!


Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...