måndag 22 augusti 2011

Jobbnerver, firat Thomas, och datum för bytardagar i Härnösand!

Måndag igen! Sista dagen på min mammaledighet!!!!!!!



Ca 2 år hemma till ända...känns sorgligt att tänka på, har varit en så härlig tid, men jag ser samtidigt fram emot förhoppningsvis stabilare inkomst, lite mer vuxentid (även om det är på jobbet), och nya utmaningar.=) Är ju ett nytt ställe jag ska till, sommarjobbade där när jag var 19 men annars så är det nytt för mig. Jobbet är väl detsamma, fast jag behöver uppfräschning av kunskaperna. Nervös är jag!!!!!

Tiril är nu på dagis själv, provdag idag oxå. Imorgon är det allvar...=) Har suttit och skrivit in schema på Dexter, men kan inte riktigt med det så vi får se om det är förståeligt, hehe. Barnen kommer vara lediga nån dag i veckan med mig, jag jobbar 75 % och även helger, så har några vardagar lediga då och då.

Fick en fråga om bytardagar! Jag har koll på Drakarnas Klädloppis (som jag säljer på), i helgen Lördag 27 Augusti kl. 10 på Parketten.

Mammaklubbens bytardag är på Brännaborg, Lör 3 September 9.30-12.30, och söndag 4/9 9.30-11.30.

Och sist men absolut inte minst Tvillingklubbens bytardag i Säbrå, vet ej tid men dag, Lördag den 24 September.

Vi håller på prismärka, tvätta och greja till helgens bytardag. Jag kommer jobba, men hoppas M kan kika dit en sväng, eller ev. att jag hinner dit i "mellantiden", jobbar delat på lördag. (Delade pass innebär jobb 7.30-12.30, ledig till 16, jobb 16-21. )

Är sur för jag missar sista bytardagen 24 September, jobbar natt då, finns inte en chans att hinna.

Igår var M lite bakis, men sen på eftermiddagen kom vi iväg för att fira min svåger Thomas som fyllt år i veckan.

Kiron tittar i spegeln för att se om han är kalasfin...haha fickan sticker ut men annars är han väl stilig? =)
Maria och Thomas bjöd på middag, mycket uppskattat och gott, och sen 2 olika smarriga kladdkakor!!! MMMM!

Kiron och kusinerna Wilma och Moa, Kiron ska kika på allt, är i åldern "Varför då?" "Vad är det där?" osv...

Nej nu ska vi strax hämta lillan på dagis, ska se om jag hinner göra nåt annat än sitta vid datorn idag oxå...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...