fredag 1 januari 2010

Varit på bio.


Lillen blir kvar hos farmor en natt till, herregud vad det snöar ute!!!!

Vi var iväg på bion kl. 14, filmen var 2,38 lång så vi har rätt nyss kommit hem. Var en riktigt bra film, väldigt mycket äventyr om man gillar sånt. Jag var så kissnödig ett tag så jag fick ont i magen, hehe. Jag rekommenderar iallafall Avatar!!!Märktes förresten att det var både samma regissör och musikproducent som till Titanic...

Nu ska vi äta mat och sen ta det bara lugnt, ska nog fortsätta på Sagan om Ringen-filmerna. Är så konstigt när man sitter och ser TV på kvällen, väntar på att lillen ska tjoa till eller nåt. Men vi har nyss "pratat" med honom i telefon och han stortrivs hos farmor, dammsugit hennes hus och ser nu Ice Age. =)

Får se om vi hinner och orkar göra gipsmagen imorgon förmiddag...

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag var och såg 2012 när jag var nygravid och vågade knappt dricka något på hela dagen.

Drickan jag hade med mig på bion smuttade jag bara på och jag klarade faktiskt att se hela filmen utan toabesök :)

Skönt att Kiron trivs hos farmor, det är ju så skönt med lite egentid :)

Kram

Maria sa...

Tyckte också Avatar var bra! Ha en skön barnfrikväll tillsammans! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...