onsdag 27 januari 2010

Snökaos på BF+5 dagar

Det syns kanske inte på bilden, men herregud vad snön vräker ner idag! Min mamma berättade att när jag föddes stormade det också, så pass att träd välte osv. Ingen snö dock, jag föddes i April (fast det kan ju snöstorma då oxå iofs.)
Ja, vi får väl se om bebis vill komma ut idag, men det vågar jag inte tro. Har ont i magen, men det har jag väl alltid känns det som...haha, nån som är bitter?
Nåt positivt, ännu en natt med härlig sömn!
Imorse när vi vaknade sa Kiron: "Åka mommo fika!" Nja, lilla vännen, lite fel väder för det idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

förstår hur du känner, jäkla sunkigt att bara gå runt o vänta o vänta lite till!!
ja vilket oväder som dragit in, det är verkligen inget toppenväder för att göra annat än att vara inomhus idag. får hoppas det snart slutar.

nä var inte sjukskriven förra gången (jag gick ju arbetslös o satt still i 6 månader). var nog värre då på sätt o vis eftersom jag fick foglossningen tidigare... vill inte ens tänka mig att FK skulle gå med på att sjukskriva mig. tur att jag pluggar på distans så jag slipper åka in så mkt iaf...

tack för kramen, behövs nu kan jag säga. kram till dig med!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...