onsdag 13 januari 2010

Sytt, besökt kära vänner och babblat graviditeter!

Åh...seg ikväll. Vi håller på lägga Kiron, varit och handlat sent idag, så han har nyss ätit lelle och lyssnat på bok. Kl. 21 blir det "Morden i Midsomer", underbart!!! Sen längtar jag efter att krypa ner i sängen...
Sytt idag, och nu har jag lagt ut två plagg i sybloggen också, som inte är hemlisar! =) Jag sydde till Robin, Ia och Daniels minsting (än så länge)...

M for med Daniel i eftermiddag och hjälpte honom frakta tvättmaskin, och jag & Kiron var hos Ia och barnen så länge. Blev en massa gravid-prat, så roligt att jämföra graviditeter och prata flick och pojk-tecken m.m.! =) Är så kul att hon är gravid också, vi var ju bara 7 veckor i mellan med Kiron och Robin! Denna gång blir det 6 månader...Grabbarna busade och lekte riktigt bra tillsammans. Robin var villig att prova kläderna, bruna tågleggings och blå tågtröja... även om tröjan blev lite annorlunda testad...

Sen hem, middag blev rester, innan vi for och handlade. Tycker jag hela tiden kommer på nåt nytt vi måste köpa hem för att ha hemma när knyttet kommer...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...