lördag 23 januari 2010

Besök på förmiddagen.

Ännu en natt har gått och vi är fortfarande hemma! Kände mig skum igår och hade mer frekvent tryck nedåt än förut, men det var nog bara nån sorts förvärkar för de försvann när jag vilat ett tag. Så tråkigt är det. Legat vaken ett tag inatt och inte kunnat sova, så sov längre imorse. Tänk att man kan vara så trött hela tiden.
Jag har tagit bort min graviditetsnedräknare för den började räkna uppåt igen, nä tack, haha!!

Farfar Roger och bonusfarmor Carina kom förbi på förmiddagen och fikade. Kiron var överlycklig och visade dem alla leksaker han kunde, imponerade på dem med sina kunskaper, och charmade järnet som vanligt. =)Sitter hos farfar och äter bulle... Carina har alltid kameran i högsta hugg (värre än mig t.o.m.!) och Kiron hade inget emot det, "mer kamera!" "hämta kamera!" osv... =)

Sen de for har killarna varit ute i snön ett tag och lekt. Nu ska Kiron sova en stund och jag ska väl..ja kanske sy lite som vanligt?

Till middag idag ska vi äta kycklingklubbor och ugnsstekt potatis, morötter, paprika, broccoli, lök och fetaost, och göra tzatziki till. MMM.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...