torsdag 7 januari 2010

Vi har datorproblem!

Hej på er!!
Nej, min frånvaro beror inte på att bebis velat komma ut! ;o)
Vi har problem med datorn och Windows och kan inte alls komma in på datorn (sen 2 1/2 dagar...), Mattias har lyckats lösa det tillfälligt just nu och ska sen ominstallera Windows, så jag hoppas jag kan skriva ordentligt imorgon! Jisses vad man känner sig "handikappad" utan dator! Lite skönt också att inte KUNNA gå in hur mycket man än vill, har fått lite annat gjort istället då.
Så som sagt, på återseende, jag hoppas han lyckas fixa det snarast!

2 kommentarer:

Maria sa...

Äsch då! Jag som hoppades på bebis! =) T.o.m efterlyste dig i familjeliv...hehe...
Hoppas ni fixar datorn...Kram

Anonym sa...

haha tänkte verkligen att bebis var på G nu då=). hoppas att det snart löser sig med datastrulet!! förstår dig, skönt att vara borta från internet ibland oxå.

kramisar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...