söndag 24 januari 2010

Annorlunda känsla och snölekar.

Känns annorlunda idag i magen på nåt sätt. Konstant tryck ned, men gör inte ont förutom då det blir lite starkare väldigt kort...Mår illa. Men det är nog inget, går bara och känner efter. Men det bästa sättet att beskriva det är...annorlunda. Här sitter vår lilla showare och sjunger "Blinka lilla stjärna"...=)
Vi gick ut (alla tre faktiskt, kors i taket!) och åkte lite bob, eller, grabbarna åkte och jag fotade. Rätt skönt ute fast jag fryser fort då jag inte kan stänga jackan.
Kiron fick också njuta av några nedslängningar i snön, skrattar så han kiknar. =) Härlig mjuksnö på baksidan.
Imorgon har vi tid hos MVC igen, sista inbokade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej! =) Jag kände mig precis så där som du beskriver, kom ihåg att jag tänkte att nu börjar det...Morgonen efter gick vattnet =0)så du får nog bebis i morgon på min födelsedag =)(25) Önskar lycka till från en smygläsare =)

Tova sa...

Åh, men det låter ju precis som det kändes för mig när jag började få värkar! Du har nog något på gång :)
började få en molande "tryck"-känsla i rygg och ljumskar på lördagsförmiddagen (som blev värre när jag rörde mig typ) och sen kom ju grabben vid 19-tiden ;)

heja heja! (även om du antagligen inte får ett lika chockartat förlopp som mig ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...