måndag 25 januari 2010

Tråkig väntan, dålig sömn och gosedjur på tur.

Nä inget händer och tråkiga jag är fortfarande hemma... Less på att vänta på att nåt ska hända. Tidigare när folk pratat om att "gå över tiden" har jag tänkt "Åh men 4-5 dagar är väl ändå inte så farligt" och helt normalt. Men GAH vad varje dag känns jobbig! 3 dagar över idag. Och när folk frågar får man nästan dåligt samvete över att göra dem besvikna.
Tack förresten för alla uppmuntrande kommentarer!
Det ökade trycket nedåt är kvar, och illamåendet. Men inget nytt i övrigt.
Igår kväll vaknade Kiron vid 23, ovanligt, och höll sen låda rätt länge, var rädd för något. Till slut somnade han och vi...men sen låg jag också vaken mellan 3.30 och framåt, vet inte hur länge, men sov väldigt oroligt sen.

Försöker hålla mig sysselsatt så jag slipper känna efter. I sybloggen är det lite nytt, sytt ett "sovset" till knyttet. Här är Kirons favvogosisar ute och kör husbil...=)

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ursch ja ..förstår att det är trist att bara gå och vänta och vänta... Trots att BF datumet är rätt diffust så är man ju ändå på nåt sätt mentalt inställd ändå på att DÅ kommer bebis! Man har ju gått och längtat så länge.
Skönt att du mår hyfsat bra iallafall!
är ju skönt att kunna vara lite ektiv och orka saker när man går tunt och väntar!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...