måndag 9 november 2009

True Blood o Jyskbesök...

Haha jag är ju supersent ute, men vi har "boxat" första säsongen av "True Blood" och börjat kolla nu. Sista avsnittet för säsongen visas väl på onsdag 22.00 i 1:an. Men vilken mysig serie! Hittills helt i min smak iallafall, lite humor, mys och vampyrer (I LOVE!)! Läs mer här!
Hunnit sova ut idag, hela familjen sov alldeles för länge...Men skönt var det!

Varit en sväng på Jysk och kikat, vad mycket julsaker de fått in! Tycker det är alldeles för tidigt, man hinner tröttna långt innan jul...
Köpte 2 plädar med apor som jag ska ha till syskonvagnen, matchar! =) Ville köpa fler, finns ju så många fina, de med prickar älskar jag, men man måste begränsa sig, antar jag...=) Nu när lillen sover en stund ska jag börja på ett täcke till vagnen för min utesovare!! Får se hur långt jag hinner...
Påminner också om min tävling med LillSpooky-byxor, pågår till ikväll 21.00!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...