lördag 14 november 2009

MIn lilla shoppingtur resulterade i....

Kommit hem från en rolig tur på stan, kul att få kolla på vad man vill för en gångs skull! =) Och jag har bara handlat till mig själv!! =) I shoppingpåsarna med hem kom en mysig långkofta, en snygg klänning som jag ska ha i jul, en T-shirt, mascara, mammastrumpbyxor och trosor. Allt köpt på rea, gjort av med runt 300 kr!=) Så här sitter klänningen på...Ursäkta blekfisen som bär den!
Nu ska vi strax på kalas, av oss ska födelsedagsbarnet, som fyller 2 år, få detta: Ludde-bok och LillSpooky-mössa! =) Hoppas det uppskattas!
Nä nu måste jag rusa in i duschen!

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh vilka fina kläder och klänningen såg jättefin ut på dig!! du börjar verkligen få en stor bula på magen, såå mysigt=). roligt att du kom så billigt undan också. stora kramar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...