lördag 7 november 2009

Dålig sömn och Nord & Syd!

Urk, sovit dåligt men denna gång beror det inte på Kiron. Han somnade snällt igårkväll utan krångel och sov mest hela natten. Halleluja!

Nä, jag själv låg vaken av nån anledning, grubblade på massa stressande saker och fick mer o mer magont, låg i flera timmar måste det varit. Någon gång där antar jag att jag slocknade...Så störande, men jag minns att det var såhär förra gången med graviditeten också, att man sover inte gott mot slutet...Vi är i v.30 idag!!! 29 fullgångna. Herregud. Idag får ni ju inte missa "Nord & Syd" kl. 13.25 på TV3, med bla. Patrick Swayze(!) och Kirstie Alley. Följde den serien som liten, åh vad spännande den var. Handlar om två nära vänner som slåss på varsin sida i amerikanska inbördeskriget...Nostalgi!! De visar 6 avsnitt, vet inte om de visar resterande sen också.
Går på lite dum tid tycker jag, men jag ska spela in och se när det passar, som jag brukar.

1 kommentar:

Maria sa...

hehe...jag hämtade hem nord och syd när jag var mammaledig och plöjde igenom alla avsnitt på några dagar! Gillar den jag med! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...