tisdag 24 november 2009

Igårkväll, bok och youtube.

Igårkväll somnade Kiron direkt när vi lagt honom! Sov ca 1 timme, vaknade sen tokilsk, och vi fick pyssla mycket för att lugna honom... Men efter ca. 45 min-1 timme somnade han om igen, skönt! Och han har sovit relativt bra inatt! (nu kommer väl kommande kvällen/natten bli jobbig bara för att jag skriver detta.)

Vi såg Johan Falk 4-Leo Gaut...jag hann sen med lite fotosortering innan jag la mig och läste en liten stund... Håller på med en mysig Dean Koontz, "Ansiktet".... =) Haft en icke-läsperiod ett tag, läst mest tidningar, men å vad jag saknar böcker då, är så skönt att bara läsa i flera timmar!! Men det bortprioriteras.
Jag har sovit bättre än vanligt inatt!

Kiron älskar att titta på den här killen på Youtube!! Han sitter som hypnotiserad, förutom när uppspelningen hackar, då vill han trycka på tangenterna så han ska fortsätta...




Skicklig kille!
Nu ska här sys!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...