torsdag 11 mars 2010

Konspirerande ljud skapar trött mamma.

Bebisar låter nästan hela tiden...i sömnen ger goskruttan från sig små gnyenden och grymtanden och snörvlingar...Sambon snarkar, och katten är helspattig och tokjamar varje natt! Från taket rasar snö...
Alla dessa ljud konspirerar tillsammans för att hålla mig vaken i onödan! Sovit nästan ännu sämre inatt, och lillan är verkligen inne i en äta-period! Tala om att det kan växla snabbt, härom natten klarade hon ju 4,5 timme utan amning...Nu högst 2. Så trött är jag. Hade tänkt börja spåna lite på gardin till Kirons rum, börjar ju klia i sy-fingrarna...men det vette sjutton om jag orkar nu. Imorgon har inte Kiron dagis så jag kanske borde vila idag. Vi får se.
Visst är jag tråkig?

1 kommentar:

Maria sa...

Förstår att du är trött! Men kul att Tiril växer så mycket nu! Skönt att amningen funkar! Hoppas hon snart kan hoppa över nattmålen med fler timmar än 2 i taget iallafall, för mammas skull! ;)

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...