torsdag 14 juli 2016

Vår fjärde bröllopsdag!

Idag är det vår 4:e bröllopsdag! Fruktbröllop/Blomsterbröllop heter det visst. ;) 
Åh vad jag önskar att man kunde göra det igen, det var en helt underbar dag, en av de vackraste i mitt liv!! Vill ni läsa mer om vårt bröllop klicka HÄR. 



Vi hann umgås litegrann imorse bara innan jag gick på jobbet och Mattias och barnen for till Nordingrå för att bada med Micke och gänget. ( Har varit så otroligt varmt idag, kom lite åska också!) 
Men när jag kom hem hade Mattias köpt blommor och så har vi skålat lite och sett några avsnitt av "The New Girl". 
Nu måste jag ju tyvärr krypa i säng, imorgon upp 5.30 för min sista arbetsdag innan semestern! Nu är det nedräkning i timmar istället för i dagar! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Så fint! Älskar verkligen din brudbukett! Grattis på frukt/blomster bröllopsdagen! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...