onsdag 6 juli 2016

Makeover av Tirils säng!

Jag skrev ju att vi höll på fixa en massa här hemma i helgen. Här är ett av de projekt jag slutförde, börjat för längesen men väntat på den sista dekorplasten (beställde från Panduro). Tirils säng har fått en makeover! Vänster bild före höger bild efter ;).  

Jag målade sänglådorna vita med först grundfärg och sen lackfärg för möbler och snickerier. Skrev sedan ut motiv för sänglådorna, motiv som jag sen ritade av och klippte ut i svart dekorplast. Sist men inte minst klippte jag ut trianglar i svart och rosa dekorplast och satte längs sängkanten. 

Här är sänglådornas motiv lite närmare. ;) Hon har precis som bilden visar en låda med dockor och Barbies, en med My little ponys och hästar, och en med utklädningskläder och accessoarer. =) 

Grymt nöjd! Och Tiril är helförtjust! 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...