torsdag 22 januari 2015

Rea-shopping på stan och soft kväll.


Ledig dag 1 av två strax över då. =( Imorse åkte jag ner på stan till 10-tiden (då de öppnar) och hann kika i affärer lite innan det var dax för tiden på  MVC (cellprov). Än så länge en hel del rea på stan. På Åhléns köpte jag ett par leggings jag kikat på tidigare, 70 % rea så 90 för dem nu. =D.  Ska ev. ner dit en sväng imorgon med Mattias, vi har presentkort där som går ut i början på februari! 
Och på Vera.nu som hade 50% på mycket köpte jag en trikåklänning med spets (125 kr), en mysig kofta (100 kr) och en  chiffongkimono för 125 kr. 

Hemåt valde jag en rask promenad, skönt! Sen hann jag med att träna Core (puh lär ha träningsvärk imorgon!) medan maten blev färdig så nu är tränings-stiltjen bruten igen, yes! 

När ungarna kommit i säng la jag mig i badet, så himla härligt,  det var längesen. Höll nästan på somna där, låg och läste bok på mobilen! 

Mattias la sig tidigt, han var jättetrött och hade huvudvärk. Jag sitter och ser lite film själv, "You´re next". Får inte sovmorgon imorgon men kände för att sitta uppe en stund själv ändå, har ju liksom lite helg nu.  
Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...