fredag 16 januari 2015

Januari-klappar och trött sjukling.


Hej! 
Herrejisses vad jag är trött idag! Har haft huvudvärk HELA dagen, smärtstillande har inte hjälpt. Förmodligen eftersom den enda boten hade varit att sova. Vaken sen 3.30 imorse, vaknade då av nån anledning och hann ej somna om innan klockan ringde 5. Halsont hela dagen också men värre ikväll då jag kanske dumt nog läste för barnen... På väg att tappa rösten. 

Jobbade morgon idag, gick sakta men säkert. Sen när jag och barnen kommit hem fick vi besök av svärfar och Carina. Har inte träffat dem nånting alls i jul och nyår, därför hade de med sig klappar till barnen. =) 



 Mycket fint!! =) 

När de åkt fixade jag middag, "Chipslåda" som finns i receptet inlägget nedanför. Sen var det snart säng för två trötta barn! 

Jag och Mattias har sett "Lucy", riktigt bra.

 Trodde aldrig jag skulle orka se en hel film ikväll, så trött som jag är, men det gick. Men nu lockar sängen med förförande toner...Imorgon är det ledig lördag, och jag får sova ut och fortsätta att kurera mig! Yay! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...