söndag 4 januari 2015

Bal på Sankt Petri Logen!

Suttit och filat på det årliga årsblogg-inlägget idag, men jag har ju ännu inte bloggat om allt från 2014. ;) 
För precis en vecka sen, förra söndagen, var vi på Tjugoåttondagsbalen på Sankt Petri Logen som hålls varje år av St.Petri-orden! Vi följde med som gäster till Mark och Christina. =)

Ia var en ängel och hjälpte mig med hår och smink innan, och lånade ut halsband och "kaftanen" jag har över min klänning, så jag kände mig till sist mycket tjusig. Tack du är guld värd!!! 
 Träffades en stund före hos dem. =) 




Förrätt: Sotad lax med späda skott, tunn krutong samt jordärtkockscrème med citron. 

Huvudrätt: Grillad hjortrostbiff med sky på stjärnanis, bakade vintergrönsaker samt rotsaksgratäng. 

Supertrevlig kväll med många nya människor att träffa, väldigt god mat och sedan dans till Kramfors storband. Detta gör vi gärna om! =D 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...