torsdag 22 maj 2014

Varmt!

Inatt fick jag faktiskt sova riktigt bra, ingen är mer förvånad än jag!
Nu är det bara två arbetsdagar kvar till ledig helg. =) Jag ska inte klaga, det har verkligen varit härligt väder dessa två lediga dagar som jag haft!
Känns härligt att sommaren närmar sig med stormsteg, hoppas att det blir badpremiär snart! =D 
 

Var ner en sväng på biblioteket igår, behövde fylla på. M och barnen väntade utanför i en lekpark medan jag var in och lånade, men de gick och köpte glass precis när jag var klar så jag fick vänta lite jag med. Böcker och en solig stadspark, vem klagar!? =)
Jag hoppas att vädret håller i sig i helgen, men det verkar som det blir regn på söndag. Helgen är fylld med kalasande både här och där, och sen har vi en hel del att fixa här hemma också, så det är fullbokat med andra ord! Hoppas man hinner slappa nåt och får njuta lite av mors dag också. Jag vet redan vad jag ska få av M och barnen..

Nej, nu ska jag ut i värmen och sy lite mössor, haha! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ja det har verkligen varit ett skönt sommarväder! Jag låg ju inne hela dagen igår så jag fick en liten chock när jag kom ut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...