torsdag 1 maj 2014

Kisse hittade hem och Valborgsmässoafton 2014!

Det blev en trevlig valborg igår! Speciellt eftersom några minuter efter att jag skrev mitt senaste inlägg i förrgår, och öppnade dörren för att gå till jobbet, så kom Tengil springande in! Vilken underbar överraskning!!! Så lättad! Han hittade hem! Nu slipper man mardrömmar om katter igen... 

Igår till valborg kom min äldsta syster Anki och hennes kille Tobbe hit och firade med oss. Grannarna Wusch kom också över, vi grillade älgkött, fläskkotlett, majs, kyckling och bratwurst. Gott! 

Efter maten gick vi till brasan ovanför Gerestaskolan. Kallt som alltid, men vi var där en stund iallafall. 

Sen hem igen, Wusch gick hem till sitt och barnen fick lägga sig. Vi andra fyra (jag, M, Tobbe och Anki) satt sen uppe några timmar till, spelade lite Wii, bla. Just Dance, och åt ost och kex. Blev en fin valborg!

Anki och Tobbe sov här såklart, for i förmiddags. Vi har haft en rätt lugn och skön dag. 
Fick besök av min lillebror och hans Kikki och Robin, de grattade mig i efterskott. 
 
 Det har varit superskumt väder hela dagen, snöat, haglat och varit soligt om vartannat. Robin var lite konfunderad över haglet ett tag... 

Jag, M och Tengil har legat i soffan ikväll och myst, sett en film och ett avsnitt av Supernatural. Det gäller att kunna slappna av! =D 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...