måndag 5 maj 2014

Vabbdag och veckomatsedel v. 19.


Jag blev hemma och vabbade idag, M väckte mig igår och sa att nån av oss måste vara hemma med Tiril idag, och det blev jag eftersom de har så sjukt mycket att göra på jobbet... Så var alltså hemma inatt. Sov så galet dåligt! Tiril hostade mycket, och min kropp har svårt att fatta att det är dax att sova på nätterna och inte vara vaken, så trots att jag sovit så lite och var jättetrött så tog det flera timmar innan jag dåsade bort. =( Jättetrött var jag imorse, ändå var Tiril snäll och sov lite extra... 
Vi har haft en lugn och skön dag. Var ganska soligt ute så jag hann läsa ut en bok i solen. Nice. =) Sen tog vi ut datorn till uterummet så Tiril kunde se film där i friska luften medan jag grejade på med mitt. Riktigt mysigt!  Har inlägg att skriva i sybloggen men orkar inte ikväll... 

Har också skrivit veckans matsedel, idag blev det Chili Con Carne (istället för förra veckan), recept hittar ni i inlägget nedanför. 
Blir lite nya recept att prova i helgen, om vi nu följer matsedel varje dag, blir ju oftast nån avvikelse. =) Om de gillas delar jag med mig! 

Har inplanerat lite roligheter framöver som jag hoppas går igenom som planerat, håller tummarna, vore verkligen så kul! 
Godnatt, nu får vi se om kroppen vill sova lika mycket som jag... 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...