tisdag 27 maj 2014

Trött mamma skriver trött inlägg och veckomatsedel v. 22.

Urk vad trött jag är ikväll!! 
Jobbat morgon och haft fullt upp sen vi kom hem.  Efter maten har jag suttit och gjort två nödvändiga tygbeställningar och betalat månadens räkningar. Nu ska barnen lägga sig,  och jag har tänkt stå på crosstrainern (och M cykla) en stund innan dusch och säng! Läääängtar! 
Skönt att jag är ledig nu två dagar! Måste ju ändå upp imorgon och gå med Kiron på skolan, men får iallafall sova en timme längre än idag... 

Dessa söta ugnsformar/skålar fick vi med senaste La Redoute-paketet (bytet vi gjorde).  Har velat ha liknande länge så det var ju ren flax att man fick med dem gratis! =) 


Här är veckans matsedel, jag har tre jobbkvällar denna vecka. M och barnen är troligtvis inte ens hemma i helgen så vi skippade att skriva fredag och lördag (jag äter på jobbet). Vi har helg imorgon istället eftersom båda är lediga på torsdag! (Barnen är också lediga fredag, M ska fixa så han kan komma hem tidigare och jag jobbar kväll). 
 Nej, tack och gäsp för mig! 


2 kommentarer:

Cattis sa...

Jättesöta hjärtformar!

Anonym sa...

usch, inte kul att vara trött =(. känner precis likadant just nu! inte så roligt med värmen som försvann också. hoppas du snart är piggare igen. formarna var jättefina ju! vilken tur.

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...