fredag 2 maj 2014

H&M-shopping och Buzzador-testpilot!

Hej! Ja natthelgen är igång... Stressigt inatt!
Vi var iväg och grattade Molly ikväll, innan jag skulle iväg på jobbet. M har varit ledig, klämdagen, så han och barnen har långhelg. =)
Tiril har blivit ganska hostig och jag snorig, vi får hoppas att det inte blir mer fast jag har haft känning i örat (ovanligt för mig!) och huvudvärk.
 
 H&M har 50 % på utvalda produkter igen i helgen, fram till den 4e, och jag gillar ju att shoppa vid såna tillfällen...
Till mig;


 

Och till M. =) 

Sen har jag också kommit med som testpilot i två Buzzador-kampanjer, Dafgårds Friday Night Chicken: 

...och till Tengil: Lantmännen Doggy Mjau Vaganza. Hela familjen får prova gott! =D


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...