tisdag 28 maj 2013

Nygammal mobil och kort dag.

Idag sov jag runt 4 timmar, sen var det bara att kliva upp och äta frukost, för att sen åka mot Sundsvall där vi hade möte på habiliteringen. =) Det rör sig sakta framåt.

Var strålande sol ute så när vi kom hem och hade hämtat ungarna var det bara att hoppa i nåt svalare (fick duscha barnen först dock, såg ut som om de badat i sand), M startade grillen, barnen var ute och lekte ett tag. Middagen blev grillad kyckling, strips (blev snabbalternativ), Mexican Chili-fraiche och god sallad!
Och en gräsklippning, årets första, hann M också med, med god hjälp av barnen!

Jag har fått "ny" mobil! M slog till på en till bra pris på facebook igår, till mig... En ZTE blade 2, begagnad alltså. Men jag har redan lagt till lite roliga appar som Quizkampen (spelar mot bror, heheh) och Instagram! =D

Man kan känna sig trygg med superhjältar i huset.... 

Nu sitter jag och betalar räkningarna, åh tråkgöra, men belönar mig med ett glas vin... Imorgon är det sista skoldagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att det är sista dagen att studera=). kan tänka mig att livet blir enklare sen!

härligt med grillning=)!

kul med en "ny" mobil också, kul när man kan göra fynd.

kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...