fredag 11 november 2011

Dancing princess Tiril! =)

Hittills idag har jag städat barnens lekrum och rensat bort leksaker till leksaksloppisen 26 November. Grejat med en massa tvätt. Testat Mood-vaxen. Dammsugit hela huset. Lagt en STOR beställning (delar med Ia och Aina) hos Stoff och Stil. Och nu ska jag strax stryka. Efter det tycker jag att jag förtjänar lite sy-tid, vad tycker ni?



Skruttan tidigare idag, så söt, hon behöver bara höra minsta lilla musik för att sätta igång och dansa.




Skönt med helg!! Ikväll blir det väl lite "True Blood" eller "Supernatural", eller kanske "Arga Snickaren" som vi sparat. Ska äta hemgjord pizza till middag.=)

I helgen är det tänkt att vi ska åka till Sundsvall. För min del blir det en sväng in på Ohlssons tyger för jag behöver vit mudd (är slut hos Stoff och Stil!!!), och M ska hämta vingen till vår bil, som förra ägaren glömde lämna. Vi får se vilken dag det blir. M är fortfarande sjuk, och Tiril snorig och hostig hon med (hon sov USELT inatt!!!!), men Kiron var på dagis igår. Fick läsa i dagens veckobrev att det går magsjuka där nu..tvi för den lede!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...