torsdag 29 september 2011

Mer nätshopping, på La Redoute!

Nej nu är det bäst jag blir frisk snart, annars blir jag ruinerad! Inte nog med förlorad lön, jag hittar för mycket fint i webshoppar. Fick mail igår om fri frakt hos La Redoute outleten...Kikade dit och det blev lite grejer, till mig själv, i de övriga familjemedlemmarnas storlekar var det mesta urplockat. Kom undan MYCKET billigt måste jag säga, allt detta för 589 kr! Till mig, en RÖD klänning för ovanlighets skull. 124,50:-.
En vit härlig tunika (jag vet, jag borde inte ha vitt, sölar JÄMT, men tänkte ha den som lite "finplagg" så man är kanske lite försiktigare iallafall....=)) 69,95:-

Den här klänningsmodellen gillade jag så mycket att det blev 2 st, 1 randig, 125,95 :-


...och en kaki, 125,95:-


Och sist men inte minst, en förhoppningsvis varm kofta, varit på jakt efter ny länge, 79,60:-Kom även med ett 2-pack polotröjor till Kiron, 63,20:-



Ja nu behöver iallafall inte jag handla några mer överdelar i vinter, hehe!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...