torsdag 15 september 2011

VAB:ande sambo...

Inatt sov vi långt ifrån bra...Vi skulle båda kliva upp tidigt, så det var ju inte så kul. Tiril var grinig, hennes förkylning slog till ordentligt inatt, så det blev många uppvaknanden. Då var det fråga om vem som skulle VAB:a imorse... Blev sambon, eftersom hans fot fortfarande är lika illa. Jag jobbade kortdag, och imorgon är jag ledig, så nu är det HELG för mig!! =)




Lite bilder från de senaste dagarna...


Kiron cooling med tatueringar...=)


Tiril fick också en liten ros-tatuering.






Jag har skickat in min vanliga symaskin, Singern, på service. Har en gammal maskin efter mamma som jag tänkte hanka mig fram på, men den funkar inte alls...Så jag har varit utan ett par dagar, känns hemskt. Har ju overlocken men den gör ju bara vissa saker. Men idag har jag äntligen fått hem mammas maskin till låns, puh! Nu får vi hoppas den funkar felfritt.



Barnen bråkar, inge kul. Bäst jag sliter mig. Ikväll lär man vara TRÖTT.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...