fredag 2 september 2011

Ledig fredag med film, bild på Kirons säng, och familjekärlek!

Äntligen fredag! Och denna helg är jag ledig!! =)

Sitter här och sippar rödvin och käkar naturgodis, medan sambon tappar upp ett bad...=) Sen ska vi se lite film, komedi, "Life as we know it". Den verkar riktigt kul. Gillar Katherine Heigl. Idag har jag jobbat dag, barnen verkar piggare nu. Lagat Spaghetti och köttfärssås till middag, nu är barnen nattade.

Natten till idag invigde Kiron sin nya stora säng, och han är stolt! Sängstommen har vi ju köpt begagnad via Blocket, har 2 lådor under, perfekt då vi behöver all förvaring vi kan få, men resårbotten och madrassen är ny. =) Så här ser det ut just nu, blir väl lite mer piff sen...

Hugo finner sig mer och mer till rätta. Gosar mer med Kiron nu också. Är mest Tiril han fortfarande är lite skeptiskt till, hon är så liten men låter så mycket!!! =)

Hehe kameran är för långsam, kissen hann ända fram.... Mina tokiga sötnosar!!!
Nu är det dax för mys!!! Imorgon blir det bytardag, Ia hämtar mig, här ska fyndas! =) Glöm för all del inte, Brännaborg 9.30 både lördag och söndag.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Åh vad fin säng =) Blocket är super bra tycker jag =) Vilken söt katt vill oxå ha en katt !=) Den där filmen tänkte jag oxå se =) Antingen i kväll eller i morn =) Ha en jätte bra helg !

KRAM !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...