söndag 11 september 2011

Lördagen...

Jag jobbade 7-16 igår. Började lite struligt, då tjejen som skulle börja 7.30 inte dök upp, så jag var ensam!!!! Men det ordnade sig, hade blivit strul från bemanningsenhetens sida och de hade gett henne fel datum, som tur var kunde hon komma ändå. Puh. Resten av dagen flöt på bra. =) Jobbade med min bror på eftermiddagen.



När jag var hemkommen och vrålhungrig, grejade M tacos!! MMM, sjukt gott och PRECIS vad jag var sugen på då, perfekt!! Vi fick sen ett litet besök av Mats och Hanna....Hehe lyssnade lite på Smurfarna och Klasse... Hanna som är lärare hade inte hört de gamla klassikerna!! Tiril har fått så långt hår nu så nu kan hon nästan ha hästsvans...=) Blir minitofsar än men snart så.


Jag och Mattias såg på 2 filmer igår kväll, rysare, "The Broken", rätt obehaglig, och sen såg vi klart Benjamin Button-filmen, och grät floder....Idag börjar jag 13, jobbar med bror igen ikväll.

M är hemma från jobbet några dagar till, han var hemma torsdag-fredag, han har så ont i foten! Konstaterad hälsporre, det är inte så mycket att göra åt förutom knapra smärtstillande och härda ut. Han har också fått råd och köpt en speciell sula som ska avlasta, men än så länge verkar det bara bli värre innan det blir bättre...

Imorgon tänker jag visa Tirils nypiffade byrå!

Ha det!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...