lördag 24 september 2011

Skickade sambon på bytardag och Åhléns en sväng....=)

Usch vad det är drygt att vara förkyld, blir slut så fort jag rör mig... Hjälpte ungarna plocka bort leksaker imorse och var sen andfådd...!



Jag har faktiskt ändå varit iväg en sväng och handlat idag, behövde också hämta ut ett paket så det var lika bra... Handlat mat och diverse nödigt, och gummistövlar till mig och M!



Han fick också springa in på Åhlens och köpa denna svamp-pall till Tirils rum. Hon har haft pengar kvar sen sin födelsedag ett bra tag (fyllde ju i februari) som inte varit bestämda till nåt särskilt. Behövs ju iofs alltid, och nu använde vi en del till inredning...=) Hehe blir lite flugsvamps-tema i retrorummet tror jag, men det är så sött! Synd att det inte går att fota mer av rummet i taget, så man får ta in hela så att säga... Här är iallafall lilla bordshörnan. Jag ska sy dyna till sittbänken, och även nytt överdrag till korgstolen. Har också tänkt klä in bordet in nåt kul, kanske tyg och genomskinlig plastduk, eller vaxduk direkt, vi får se... M var också iväg imorse på bytardagen i Säbrå, var lite vi behövde spana efter och nu när jag ändå var hemma kunde han ju åka en liten sväng. Blev ett par vinterskor till Kiron, bra att ha extra, och fodrade gummistövlar till Tiril. Tiril fick också blus och finförkläde, P.OP-klänning och en ursöt kjol! =)

Nu så ska vi se rysare...."Don´t be afraid of the dark". Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...