tisdag 18 januari 2011

Vår dag...

Jag har idag bla., efter att inte sovit särskilt bra inatt då lillan blivit förkyld...;
Lämnat Kiron på dagis, ...tagit en promenad i det härliga vädret med Tiril,
Albin...
...och Ia, tagit hand om min snuviga och ack så gnälliga dotter, sytt lite på Kiron-byxor,
klippt lite tyger, hämtat en glad Kiron på dagis, gjort en fläskpannkaka i ugnen, dammsugit, haft huvudvärk stor del av dagen, och nu väntar vi på att M ska komma hem och äta med oss... Stackarn har jätteont i ryggen och kunde knappt sova inatt pga. det...Typiskt!
Imorgon vet jag inte om jag ids slå igång datorn nåt, vi får se...gjorde det nu för jag har lite mail att kolla och besvara... Vad man är datorberoende egentligen!?

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, verkar som att du saknar lite energi just nu=(. läste förra inlägget och bonprix.se har ju rätt så fina klänningar enligt min mening iaf. vi längtar förresten också till på torsdag, idag var hela kontot slut på pengar!!

fläskpannkakan såg god ut=). hoppas Tiril snart kryar på sig och att ni snart får sova ordentligt på nätterna!! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...