söndag 23 januari 2011

Grillning, bokhylla, härligt bad och förkylning...

Tro det eller ej, det blev faktiskt grillning igår! Hehe, har sambon en gång satt sig det i sinnet så brukar det bli av...=) Grillade spett med fläskkotlett, svamp och grönsaker...MMM gott. Gårdagen igår innehöll också ett köp av en Billy-bokhylla på Erikshjälpen (varit i stort behov länge, då vi haft många av våra böcker liggandes på golvet i sovrummet bredvid de övriga bokhyllorna...), och efter maten ett härligt bad för min del, med ett glas rött och tända ljus! Härligt!
Sen blev det pyamas o lelle o läsning, sen "Morden i Midsomer" för mig och M.

I övrigt vad gäller förkylning tror jag iallafall M mår bättre, jag mår risigt på kvällarna mest, och Tiril har en HEMSK hosta, mest om nätterna!! Tycker så synd om henne och önskar verkligen jag kunde hjälpa mer!

3 kommentarer:

solokatt76 sa...

Åhhh..det såg sjukligt gott ut!!! Nu längtar jag till sommaren!!

Maria sa...

Härligt att grilla ute på vintern! Såg jätte gott ut!

Kram

Anonym sa...

så härligt det såg ut med grillat, så man längtar till sommaren. Kul att Mattias har såna där roliga saker för sig=). skönt att ni äntligen börjar kurera er iaf, hoppas det snart släpper helt och hållet!!

kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...