fredag 17 september 2010

Designat en personlig almanacka hos Tryckdig.se!


Nu har jag beställt en alldeles egen almanacka (i filofax-format) från Tryckdig.se, har länge varit sugen på det! (Ursäkta de mörka bilderna, men ni kan klicka så ser ni dem större). Det speciella med almanackorna därifrån är att man kan göra dem så personliga, man kan tex. sätta in egna bilder, få barnens födelsedagar intryckta i almanackan, bestämma layout och färger själv, lägga till scheman, träningsdagar, m.m. Jag valde tex. en speciell ruta varje vecka där jag kan kryssa i Kirons dagistider, och en där jag kan skriva upp och bocka av "Veckans att göra" =) Me like!
Det var väldigt enkelt och gick snabbt att göra en egen almanacka, de hade en lättförståelig guide till hjälp, så det blev inget krångel!
Jag längtar tills min egna alldeles personliga, unika dimper ner i brevlådan!
Jag kan visa den när den kommer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken rolig grej, blev väldigt sugen på att göra en egen jag med=). såg ut som det var enkelt att göra, till o med för en sån som jag, hehe. såg jättefin ut så det ska bli kul att se bilder sen=)

Maria sa...

Gud vilken rolig kalender! Jag ska genast gå in och kolla! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...