fredag 24 september 2010

Jippi, HELG! Och Tiril gungat för första gången! =)

Ja, nu är det helg, härligt!!!
Idag ska jag greja lasagne till middag, gud vad gott, måste vara ett år sen sist känns det som!
Det blev förresten ingen kyrkis idag heller, Ia o barnen hade lite tider att passa idag. Så jag låg kvar i sängen och sussade halvt som halvt till 8. =)
Barnen är helgfina (jag tycker det är kul att sätta på dem nåt åtminstonde lite finare på fredagar, för helgkänslan =)), Kiron spelar sin favoritskiva för fullt och Tiril sitter och leker på golvet.
Imorgon blir det bytardag, och sedan åker jag och barnen till mina föräldrar, eftersom M ska ha spelkväll med "grabbarna". =)
Igår efter dagis tog vi en promenad, var 17 grader varmt ute, haha rena sommaren! Gick till en lekpark och gungade en stund, och Tiril fick gunga för första gången, har bara inte blivit av förrän nu. Hon gillade det, sprattlade med de små knubbiga benen och skrattade. =) Och Kiron är ju storkille och kan gunga själv...=)


Filmade lite oxå, får hoppas filmen fungerar nu då...=) Här får ni oxå höra Kiron ropa på oss, kan vara kul ibland att höra en röst man föreställt sig annorlunda, i verkligheten...=)Ha en härlig helg om jag inte hinner kika in här mer!!!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ha ha ..vi kommenterade visst båda två samtidigt precis nyss i marias Blogg =)

Har inte varit vid datorn alls nå mycket på senare tid och därför har det inte blivit så mycket kommenterande av era bloggar.

Men nu ska jag läsa ikapp lite..

verkar som du/ni och barnen har det bra iaf!

Kram på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...