onsdag 11 april 2012

Sneak peek på brudklänningen? =)

Haha var några nyfikna på min brudklänning...Jag vill inte avslöja hela paketet än för att då blir det ju inge kul på bröllopsdagen, men här är några "detaljbilder" på klänningen, i färgen Ivory, satin. Den är axelbandslös, har knytning i ryggen, och är "draperad" i midjan. =) Ganska enkel men fin modell. Den kommer från NIXA men jag har ju köpt den begagnad, vet ej modellnumret.

 
På dessa bilder sitter klänningen alltså inte på. ;o)

Fy vad trött jag är, kl. 4 inatt låg dottern och sjöng för full hals, haha! Förutom det har jag de senaste dagarna (även i helgen) känt mig halvsjuk, som om nåt håller på bryta ut men inte riktigt kommer, bara ont i leder, jättetrött, ont i hals och huvud och lite allmänt illamående. Blä. Och upp tidigt...
Imorgon jobbar jag iallafall kväll så jag kanske får sova lite imorgon bitti, om barnen är snälla.
M är på vårdcentralen nu, han har fått ett svullet finger, verkar vara nån sorts inflammation men vet inte var den kommer ifrån, ej gjort illa sig eller så.
När han kommer hem ska vi äta kycklingburgare till middag, och sen ikväll blir det nog "Arga Snickaren". =)
Pöss på er.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...