tisdag 17 april 2012

Uppvaktning av mina föräldrar! =)

En riktig trött-dag, Tiril är fortsatt förkyld. M har vabbat med henne idag, jag jobbade morgon och hade sen en liten kurs på jobbet.
Efter hemkomsten kom mina föräldrar på besök för att fira mig i förskott. Fick av dem bidrag till bröllopet, och så hade de med sig supergod middag, grillad kyckling, jättegod annorlunda potatisgratäng, gott bröd och lika god sallad....MMMM. Och till efterrätt på det jordgubbar!!
Tur skruttan är på gott humör mestadels fast hon är sjuk. Charmar alla med sina nya ord och efterapanden.=)

Kiron har också varit trött idag, blev ju tidig morgon. När jag hämtade honom på dagis var han sandig och lerig från topp till tå, haha, var nog värsta gången! Har toksnöat idag hela dagen, riktigt busväder, men ungarna på förskolan höll på gräva kanaler för smältvattnet i sanden, han var superengagerad och lekte med de andra, höll inte på få med honom hem.. =)
Nu sitter vi och ser på inspelade "The River", dricker whisky. M är inte pigg alls och blir hemma imorgon. Jag har börjat känna av ont i halsen...=( Tur jag har ledig 2 dagar nu, varav torsdag min födelsedag. =) Imorgon ska jag till Ia på salongen och få håret upp-piffat, ser fram emot det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå där=). va kul att du fick uppvakting av dina föräldrar, härligt att de hade med sig mat också=).

Jag tror precis som psykologen att han inte uppfyller alla kriterier för en diagnos inom autismspektrumtillstånd, han verkar liksom lite för medveten vad jag fattat det som. verkar som att de hade kul på dagis=).

det är bara att skriva om du undrar över om ett visst beteende ingår i autismspektrumet för idag fick jag info om det.

kram på er, hoppas Tiril snart är pigg o kry igen!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...