söndag 22 april 2012

Dagen efter kvällen före...

Ja...igår hade vi Maria, Daniel och Albin här på middag. Kiron for till farmor i fredags, och Molly o Robin sov också hos sin farmor, så vi hade bara minstingarna med. =) Det blev supergod mat, massa babbel och en hel del vin. Hade jättetrevligt. Kändes idag dock. Sååå trött!! Och jag har jobbat sen 13. Gått bra men som sagt varit rätt seg.

Nu när jag kom hem (slutade 20.30) var jag så sugen på nåt fett och gott, haha! Gjorde några varma mackor. Så har jag syndat för denna dag också. =) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen läsa några sidor ur min bok, och sen sussilura, hoppas att jag somnar lika gott som jag tror. Imorgon blir det kort arbetsdag, sen medarbetarsamtal, sen får ni väl se några bilder från vår lördag. =) Godnatt på er!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...