tisdag 10 april 2012

Annandag påsk, middag hos mina föräldrar!

Blä, tröttheten efter jobbhelgen sitter verkligen kvar i kroppen, och ikväll är det dax igen...Jaja, ledig helgen som kommer. =) Barnen är bjudna på kalas på söndag, hos Alma, stortjejen växer hon också, fyller 4 år, och ska ju bli storasyster i sommar.
Jag har dammsugit, blir ju typ varje dag nu, jag verkligen HATAR allt grus denna årstid!!

Igår var vi till mina föräldrar på påskmiddag. Före maten fick barnen snoka reda på sina ägg. =)
Johan, Kikki och Robin var också där. Sötrumpan Robin är en riktig gladskit.
Blir du bebissugen, Mattias?
Mamma hade som alltid en massa god mat, skinka, sill, ägg, köttbullar och annat gott.
Och min syster Anki med familj kom också förbi och åt, så himla kul att se henne då vi inte träffats sen jul!!! Hon har gått ner 43 kg, helt galet!
Svågrarna Johan och Thomas kramas lite. ;o) Eller var det retades de gjorde?
Jordgubbar fick vi också i oss, och goda kakor.
Mamma Kikki och sötfis Robin.
Och Ludde, ja du är också en sötfis!

Barnen somnade såklart i bilen på väg hem, lite för tidigt...de hade sen svårt att somna om när vi väl var hemma...
Jag och M streamade film från LoveFilm, "Black Death", nån äventyr, var sådär, gick att se. =)

Nu äter jag och barnen lunch, sen är det snart dax för dagis och jobb.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...