fredag 6 april 2012

Långfredag med utefrukost och kvällsjobb.

Japp, snart blir det jobbhelg då. Hade mys igår, men även en humördipp igen trots att jag känt mig ganska glad större delen av dagen...behövs iofs inte så mycket för att jag ska gråta nu för tiden.
Men det gick över, det med. Vi såg på "Criminal Minds", "Arga Snickaren" och "Game of Thrones", e,n riktig favvo-seriekväll.

Sovit rätt gott, katterna faktiskt rätt lugna.
Solen skiner idag så vi tog med oss frukosten ut i uterummet. Ungarna älskar verkligen ägg.
Nu har M och Tiril åkt och handlat lite (bla. mer ägg och kaviar, haha), Kiron ser film och jag bloggar ;o). Börjar jobba 15.30 så jag ska se om jag hinner sy nånting också.
Imorgon jobbar jag delat, och på söndag jobbar jag 7-16. Sen blir det lite myskväll igen eftersom M också är ledig på måndag. Vi är då bjudna på middag hos mina föräldrar.
Imorgon blir det såklart påskägg till barnen, de har fått från farfar som vi ska ge, och vi har också lite åt dem, ska få nån liten present också. Sen vankades det också hos mormor och morfar hörde jag, brist på godis lär det inte vara på några veckor, haha!  
Får se om jag hinner blogga nåt imorgon, kanske när jag är hemma "på timmar" som det kallas här. (Timmarna mellan 12.30 och 16 när jag är ledig). '
Önskar er en riktigt fin påsk, ät mycket gott nu och vi ses på Blåkulla inatt igen! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman!!

det är kanske dags att söka någon slags hjälp för ditt humör, är verkligen inte rätt att ha så lätt till tårar=(. förstår att det känns tungt, har ju själv haft så där du vet.

va mysigt att ni kunnat sitta i uterummet nu o äta frukost=).

synd att du ska jobba så mycket imorgon, men du får passa på o njuta av dina "timmar".

japp vi syns på blåkulla:-D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...